Monday 11 July 2011

Diploma Seni Reka Fesyen - Kenapa perlu di Geomatika?

Jawapannya mudah - kerana di GEOMATIKA,segalanya TERBAIK! Saya sudah genap setahun berada di kolej ini dan mendapati jadual kursus yang fleksibel memudahkan pergerakan urusan seharian saya. Saya tidak perlu terkejar-kejar membahagi masa. Segalanya dapat saya atur dengan baik dan sempurna.

Subjek yang terkandung dalam kursus ini juga menepati kehendak pasaran masa kini,dan saya yakin dengan kebolehpasaran kursus ini apabila saya bergraduasi nanti. 

Di sini juga,segalanya mudah. Tenaga pengajar yang berpengalaman luas dan terlatih membuatkan saya yakin untuk terus berada di kolej ini.








 


Bersama dengan rakan-rakan yang happening menguatkan lagi azam dan tekad saya untuk kekal di Geomatika sehingga ke akhir kursus.


Kepada rakan-rakan di luar sana yang masih tercari-cari kolej fesyen mana yang sesuai-ayuh,datanglah ke Geomatika! Kerana di sini,segalanya ada,segalanya hebat,kerana - sky is not the limit!

No comments:

Post a Comment